Misiunea noastra este de a creea servicii personalizate pentru fiecare tip de afacere venind astfel in intampinarea nevoilor partenerilor nostri, contribuind la succesul afacerii lor.
Drumul Sabareni, Nr. 24-26, Sector 6, Bucuresti
RO- 060647, Romania
Tel: +4 031 425 4851
Email: office@tceholding.ro
TCE RO holding website
Un inalt nivel de calitate precum si certificarile obtinute ne pozitioneaza printre liderii pietii logistice!
ISO-OHSAS
AUTORIZARI CASA EXPEDITII
AUTORIZARI ANCOMCALITATE
POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
PROTECTIA PERSOANELOR CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL
In conformitate cu prevederile Legii 677/2001, TCE prelucreaza date cu caracter personale cu prespectarea principiilor mentionate in continuare, in scopuri legitime. Prelucrarea datelor cu caracter personal se realizeaza cu mijloace automante, cu respectarea cerintelor legale si in conditii care sa asigure securitatea, confidentialitatea si respectarea drepturilor persoanelor vizate. Prelucrarea datelor cu caracter personal se face cu respectarea urmatoarelor principii:
• Notificarea. Operatorul de date cu caracter personal este notificat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.
• Legalitatea. Prelucrarea datelor cu caracter personal se face in temeiul si in conformitate cu prevederile legale;
• Scopul bine determinat. Orice prelucrare de date cu caracter personal se face in scopuri bine determinate, explicite si legitime, adecvate, pertinenete si neexcesive prin raportare la scopul in care sunt colectate si ulterior prelucrare;
• Confidentialitatea. Persoanele care prelucreaza in numele unei institutii, date cu caracter personal au prevazut in contractul de munca si in fisa postului o clauza de confidentialitate;
• Consimtamantul persoanei vizate. Orice prelucrare de date cu caracter personal, cu exceptia prelucrarilor care vizeaza date din categoriile strict mentionate in Legea 677/2001 poate fi efectuata numai daca persoana vizata si-a dat consimtamantul in mod expres si neechivoc prentru aceasta prelucrare;
• Informarea. Informarea persoanelor se face de catre institutia care prelucreaza datele personale ale persoanei vizate;
• Protejarea persoanelor vizate. Persoanele vizate au dreptul de acces la datele care sunt prelucrate, de a interveni asupra acestora, de opozitie si de a fi supus unei decizii individuale, precum si dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau instantei de judecata pentru apararea oricaror drepturi garantate de lege, care le-au fost incalcate.
• Securitatea. Masurile de securitate a datelor cu caracter personal sunt stabilite astfel incat sa asigure un nivel adecvat de securitate a datelor cu caracter personal procesate. DREPTURILE PERSOANEI VIZATE(reglementate de Legea 667/2001);
• Dreptul de a obtine de la TCE, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care va privesc sunt sau nu prelucrate de TCE;
• Dreptul de a obtine de la TCE, la cerere si in mod gratuit rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma cu Legea 667/2001 in special a datelor incomplete sau inexacte;
• Dreptul de a obtine de la TCE, la cerere si in mod gratuit transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma cu Legea 667/2001;
• Dreptul de a obtine de la TCE, la cerere si in mod gratuit notificare acatre terti carora le-au fost dezvaluite datele oricarei operatiuni efectuate conform alin.2) sau 3) daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune efort diproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
• Dreptul de a va opune in orice moment din motive intemeiate si legitime, ca date care va vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare, in caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza;
• Dreptul de a va adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de prezenta lege, care v-au fost incaltate. De asemenea, pentru a reclama nerespectarea drepturilor garantate de Legea nr. 667/2001 va puteti adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau/si instantelor de judecata.
SECURITATEA DETELOR CU CARACTER PERSONAL TCE certifica faptul ca indeplineste conditiile minime de securitate a datelor cu caracter personal. TCE utilizeaza metode si tehnologii de securitate impreuna cu politici aplicate salariatilor si proceduri de lucru, inclusiv control si audit, pentu a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale in vigoare. Pentru mai multe detalii si informatii orice persoana interesata se poate adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, str. Olari, nr.32, secor 2, Bucuresti, Telefon (021)252.58.88 Fax: (021)252.57.57 Web: http://www.data protection.ro/ politica de confidentialitate pentru protectia persoanleor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter eprsonal se aplica firmelor care fac parte adin TCE Holding: TCE Transexpress SRL, TCE Post SRL, TCE Servcom SRL.
Care sunt orele limita pâna la care se fac ridicarile/preluarile de marfa de catre compania dvs.?
Bucuresti:
Pentru curierat:
• Pana la ora 15:00 cu o comanda in prealabil de cel putin 1h si ½ – 2 h.
Pentru Cargo:
• Pana la ora 15:00 cu o comanda in prealabil de cel putin 2h.
Provincie:
• Pana la ora 15:30.
• Pentru anumite locatii preluarile se pot face la ore prestabilite. Pentru detalii sunati departamentul de Client Service la numarul scurt * 9668 sau 0314344228.
Ce asigurare ofera Compania dvs. impotriva riscului de deteriorare sau pierdere a marfurilor expediate?
• Conform conditiilor prevazute in contractul de prestari servicii sau in termenele si conditiile generale de transport „raspunderea TCE pentru pagube provocate marfurilor prin pierdere sau avarii ce ii pot fi imputabile se limiteaza la valoarea cea mai mica dintre valoarea declarata a marfurilor in comanda de transport sau 50 eur”.
In cazul in care Platitorul doreste asigurarea marfurilor la valoarea declarata, trebuie sa achite in avans 1% din valoarea declarata a marfurilor si sa imputerniceasca TCE sa incheie in numele sau o asigurare tip Cargo.
Cum se face livrarea marfurilor la Destinatar?
• Livrarea coletelor se face la destinatar doar pe baza de CI, nume in clar si semnatura pentru persoanele fizice si pe baza de nume in clar, semnatura si stampila pentru persoanele juridice. Predarea se face la plic, colet sau palet sigilat, asa cum a fost ridicat de la expeditor, iar TCE nu are nici o responsabilitate privind continutul.
Cum pot expedia documente, colete sau marfa paletizata in regim cargo prin compania dvs.?
• Simplu: puteti suna la *9668 sau 0314344228, trimite un e-mail lacomenzi@tcelogistic.ro sau puteti accesa web site-ul www.tceorder.ro pentru a plasa comanda dumneavoastra. In cel mai scurt timp, o masina TCE va veni sa ridice marfa dumneavoastra.
Cum se completeaza awb-ul (scrisoarea care insoteste transportul)?
• AWB-ul (scrisoarea care insoteste transportul) se completeaza de catre agentul TCE, cu datele furnizate de Expeditor. Expeditorul trebuie sa verifice corectitudinea inscrisului din AWB si sa semneze pentru predarea marfii.
Cat costa o expediere prin TCE?
• Puteti afla imediat cat va costa expedierea unui plic, colet sau palet, oriunde in tara, sunand la *9668 sau 0314344228.
In cat timp ajunge expedierea?
• 24 h pentru expedieri in regim de curierat rapid , oriunde in tara.
• 2-5 zile pentru expedieri internationale.
Cum se efectueaza plata unui transport?
• Plata poate fi efectuata „la termen”, doar in cazul clientilor care au un contract semnat cu TCE, sau numerar.
Care sunt dimensiunile maxime ale trimiterior, ce pot fi transportate de TCE?
• TCE accepta marfurile dvs volumetrice. Dimensiunile maxim acceptate pentru marfa paletizata sunt: inaltimea 1.7 m (inclusiv suportul de lemn), iar lungimea de 1,5 m. Suprafata pe care este pusa marfa, trebuie sa fie cea a unui europalet (1.20m x 0.80m = 0.96 mp).
Care este greutatea maxima a unui palet ce poate fi transportat cu TCE?
• 1000 kg.
sediul social in Bucuresti, str. Drumul Sabareni nr. 24-26, sector 6, inregistrat la Registrul Comertului, cu numarul J40/9876/2010 si cod fiscal 27528742
SC TCE WORLDWIDE SERVICES SRL, cu sediul social in Bucuresti, str. Drumul Sabareni nr. 24-26, sector 6, inregistrat la Registrul Comertului, cu numarul J40/9876/2010 si cod fiscal 27528742, e-mail: international@tceholding.ro, website www.tceholding.ro, reprezentata de Flavian Fecioru pentru efectuarea serviciilor postale conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.13/2013 privind serviciile postale, aprobata prin Legea 187/2013, cu modificarile si completarile ulterioare, si a Deciziei presedintelui ANCOM nr. 313/2017 privind regimul de autorizare generala privind furnizarea serviciilor postale.
I.Dispoziţii generale
1.1. Prezentele Condiții generale privind furnizarea serviciilor poștale reglementează raporturile contractuale între subscrisa, SC TCE WORLDWIDE SERVICES SRL, cu sediul social in Bucuresti, str. Drumul Sabareni nr. 24-26, sector 6, inregistrat la Registrul Comertului, cu numarul J40/9876/2010 si cod fiscal 27528742, e-mail: international@tceholding.ro, denumită, în continuare, „TCE”/”Furnizor”), în calitate de furnizor de servicii poștale şi Utilizatori (expeditori/integratori, destinatari).
1.2. Prin comandarea de servicii poștale prin intermediul TCE, Utilizatorul își exprimă acordul expres cu privire la faptul că orice serviciu contractat poate fi prestat atât de către furnizor, precum și prin intermediul subcontractorilor săi, TCE păstrând integral răspunderea legală față de Utilizator.
II. Definirea unor termeni
2.1. „Servicii poştale” reprezintă serviciile care constau în colectarea, sortarea, transportul şi livrarea trimiterilor poştale.
2.2. „Furnizor de servicii poştale” – reprezintă orice persoană fizică autorizată, întreprindere individuală, întreprindere familială sau orice persoană juridică a cărei activitate constă, în tot ori în parte, în furnizarea unuia sau a mai multor servicii poştale.
2.3. „Reţea poştală” reprezintă sistemul de organizare şi resursele de orice fel, utilizate de furnizorul de servicii poştale, în principal, pentru:
2.4. „Puncte de acces” – reprezintă instalaţiile fizice, inclusiv cutiile poştale puse la dispoziţia publicului, prin intermediul cărora trimiterile poştale pot fi introduse în reţeaua poştală.
2.5. „Puncte de contact” – reprezintă ansamblul instalaţiilor fizice prin intermediul cărora trimiterile poştale pot fi livrate destinatarilor.
2.6. “Sisteme automate de colectare şi/sau de livrare” – reprezintă puncte de access de colectare şi/sau puncte de contact de livrare nedeservite de personal, automatizate si digitalizate, care sunt utilizate pentru furnizarea de servicii poştale self-service.
In reţeaua postala deţinuta de TCE, sistemul automat de colectare și/sau de livrare este cunoscut sub denumirea de “locker/easybox”.
2.7. „Colectare” – reprezintă operaţiunea de preluare a trimiterilor poştale realizată fie prin intermediul punctelor de acces, fie de la o adresă indicată de către expeditor.
2.8. „Livrare” – reprezintă operaţiunea de predare de către furnizorul de servicii poştale a trimiterilor poştale.
2.9. „Distribuire” – reprezintă procesul care începe cu sortarea trimiterilor poştale şi se încheie cu livrarea acestora la destinatari.
2.10. „Data depunerii trimiterii poştale” – reprezintă data la care trimiterea poştală a fost colectată. Dispoziţiile art.181 din Legea nr.134/2010 privind Codul de procedură civilă (republicată, cu modificările şi completările ulterioare) rămân aplicabile.
2.11. „Trimitere de corespondenţă” – reprezintă comunicarea, în formă scrisă, pe orice fel de suport fizic, care urmează să fie transportată şi livrată la adresa indicată de expeditor chiar pe trimiterea în sine sau pe ambalajul acesteia. Cărţile, cataloagele, ziarele, periodicele nu sunt considerate trimiteri de corespondenţă.
2.12. „Trimitere poştală înregistrată” – reprezintă trimiterea poştală care face obiectul unui serviciu care are drept particularitate eliberarea de către furnizor expeditorului a unui document care să permită furnizorului identificarea internă a trimiterii în reţeaua poştală, să ateste data depunerii, precum și, de regulă, plata tarifului.
2.13. „Trimitere poştală” – reprezintă un bun adresat, aflat în forma finală în care urmează să fie transportat şi livrat la adresa indicată de expeditor pe trimiterea în sine, pe ambalaj sau într-o listă de distribuţie. Pe lângă trimiterile de corespondenţă, în această categorie sunt incluse, de exemplu, imprimatele, sacii «M», pachetele mici, coletele poştale care conţin bunuri cu sau fără valoare comercială şi mandatele poştale pe suport hârtie. În această categorie nu sunt incluse trimiterile hibrid.
2.14. „Trimitere poştală internaţională” – reprezintă trimitere poştală expediată de pe teritoriul României către o adresă care nu se află pe acest teritoriu sau expediată din afara teritoriului României către o adresă aflată pe teritoriul acesteia şi trimiterea poştală expediată din afara teritoriului României către o adresă care nu se află pe acest teritoriu, dar aflată în tranzit pe teritoriul României.
2.15. „Colet poştal” – reprezintă trimiterea poştală cu greutatea maximă de 31,5 kg, ce conţine bunuri cu sau fără valoare comercială.
2.16. „Serviciul de trimitere recomandată” – reprezintă serviciul poștal ale cărui particularități constau în oferirea unei garanții forfetare împotriva riscurilor de pierdere, furt, distrugere totală sau parţială ori deteriorare a trimiterii poştale înregistrate şi în eliberarea, la cerere, ulterior depunerii, respectiv livrării trimiterii poștale, a unei dovezi privind depunerea trimiterii poștale sau livrarea la destinatar, fără a fi confirmată în scris de către acesta.
2.17. „Serviciul de trimitere contra ramburs” – reprezintă serviciul poştal a cărui particularitate constă în achitarea de către destinatar expeditorului, prin intermediul reţelei poştale, a contravalorii bunului care face obiectul trimiterii poştale înregistrate.
2.18. „Serviciul confirmare de primire” – reprezintă serviciul poştal a cărui particularitate constă în predarea către expeditor a dovezii privind predarea trimiterii poştale înregistrate, confirmată în scris de destinatar.
2.19. “Serviciul livrare specială” – reprezintă serviciul poştal având ca obiect trimiteri poştale înregistrate, a cărui particularitate constă în predarea trimiterii poştale, personal destinatarului sau persoanei autorizate să primească trimiterea poştală, potrivit indicaţiilor expeditorului privind fie data şi ora predării, la adresa indicată, fie ordinea de predare, în cazul mai multor destinatari.
2.20. “Serviciul express” – reprezintă serviciul poştal care presupune, în mod cumulativ:
iii) predarea rapidă a trimiterii poştale;
2.21. „Serviciul de trimitere cu valoare declarată” – reprezintă serviciul poștal a cărui particularitate constă în asigurarea unei trimiteri poștale înregistrate împotriva pierderii, furtului, distrugerii totale sau parțiale ori deteriorării, pentru o sumă care nu poate depăși valoarea declarată de către expeditor, și în eliberarea, la cerere, ulterior depunerii, respectiv livrării trimiterii poștale, a unei dovezi privind depunerea trimiterii poștale sau livrarea la destinatar, fără a fi confirmată în scris de către acesta.
2.22. „Expeditor” (denumit în continuare și “beneficiar”) – reprezintă persoana fizică sau juridică ce iniţiază trimiterea poştală şi, personal sau prin intermediul unui terţ, o introduce în reţeaua poştală.
2.23. „Destinatar” – reprezintă persoana căreia îi este adresată trimiterea poştală.
2.24. „Utilizator” – orice persoană fizică sau juridică ce beneficiază de furnizarea unui serviciu poştal în calitate de expeditor sau destinatar.
2.25. „Integrator” – reprezintă orice persoană fizică sau juridică ce acţionează pe bază contractuală ca intermediar între unul sau mai mulţi expeditori şi furnizorul de servicii poştale, a cărei activitate constă, în tot sau în parte, în generarea şi prelucrarea trimiterilor poştale şi introducerea acestora în reţeaua poştală a unui furnizor de servicii poştale în vederea livrării la adresa indicată de expeditor. Aceste servicii prestate de integrator nu sunt servicii poştale.
2.26. “AWB” – reprezintă documentul de transport care însoțește orice trimitere poștală (expediere), identificat printr–un cod unic care permite urmărirea trimiterii poștale în rețeaua poștală (și de transport) TCE.
2.27. „Cerinţe esenţiale” – reprezintă condiţiile generale, fără caracter economic, prin care se impun cerinţe pentru furnizarea serviciilor poştale, constând în: confidenţialitatea corespondenţei, asigurarea securităţii reţelei poştale în cazul transportului de bunuri periculoase, respectarea condiţiilor de angajare, a sistemelor de securitate socială prevăzute de actele cu putere de lege sau de dispoziţiile administrative şi de reglementare şi/sau de contractul colectiv negociat între partenerii sociali naţionali, în conformitate cu legislaţia naţională şi a Uniunii Europene şi, după caz, protecţia datelor, a mediului şi normele de planificare a teritoriului. Protecţia datelor include protecţia datelor cu caracter personal, confidenţialitatea informaţiilor transmise sau stocate şi protecţia dreptului la viaţa privată, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.
2.28. „TCE” – reprezintă societatea TCE WORLDWIDE SERVICES SRL, cu sediul social in Bucuresti, str. Drumul Sabareni nr. 24-26, sector 6, inregistrat la Registrul Comertului, cu numarul J40/9876/2010 si cod fiscal 27528742, inclusiv orice subcontractor al societății TCE WORLDWIDE SERVICES, contractat de către aceasta în vederea îndeplinirii/furnizării serviciilor poștale.
2.29. “Oferta comercială” – reprezintă ansamblul ofertelor privind furnizarea de servicii postale, cu excepţia ofertelor individuale propuse în cadrul negocierilor directe.
2.30. “ANCOM” – reprezintă Autoritatea Naţională pentru Administrare si Reglementare în Comunicaţii.
Alți termeni, sintagme ori definiții aplicabile în domeniu mai pot fi consultate în:
– Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 13/2013 privind serviciile postale, cu modificările și completările ulterioare
– Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, cu modificările și completările ulterioare
– Decizia ANCOM nr. 925/2023 privind regimul de autorizare generală pentru furnizarea serviciilor poştale
– Decizia preşedintelui ANCOM nr. 336/2013 privind mijloacele si modalitatea de transmitere de către furnizori a unor documente, date sau informaţii către ANCOM, cu modificările și completările ulterioare.
III. Condiţii de acceptare a trimiterilor poştale în vederea furnizării serviciilor poștale de către TCE
3.1. Felul trimiterilor poştale care fac obiectul serviciilor oferite și prestate de TCE: trimiteri postale interne și trimiteri postale internaționale.
3.2. Colectarea trimiterii poştale se realizează numai prin intermediul punctelor de acces nedeservite de personal (sistem automat de colectare/locker/easybox) ori prin personalul furnizorului, la punctele de acces deservite de personal sau de la adresa indicată de expeditor.
3.3. Colectarea de către furnizor a trimiterii poştale se realizează chiar dacă aceasta nu are indicat numele/denumirea sau adresa expeditorului, excepție făcând Serviciul Contra ramburs.
3.5. În cazul serviciului Contra ramburs, TCE are obligaţia de a încasa de la destinatar, la predarea trimiterii poştale, rambursul declarat de către expeditor şi de a-l transmite ulterior expeditorului.
Plata rambursului de către destinatar se poate efectua atât în numerar (cash), cât si on-line cu card bancar, urmând ca sumele colectate cu titlu de ramburs să fie transferate către expeditor exclusiv în contul bancar indicat de acesta și al cărui titular este.
Limita maximă a rambursului colectat în numerar este de 5.000,00 ron (pentru serviciul Contra ramburs având ca destinatari persoane juridice) si 10.000,00 ron (pentru serviciul Contra ramburs având ca destinatari persoane fizice), per trimitere poștală internă sau internațională.
Termenul de returnare către expeditor a contravalorii bunurilor (sumei colectate de la destinatar cu titlu de ramburs) este de 5 (cinci) zile lucrătoare de la livrarea trimiterii poştale.
Moneda admisă în care se poate face colectarea și achitarea sumelor în cazul serviciului Contra ramburs este RON.
Pentru serviciul Contra ramburs având ca obiect trimiteri poștale internaționale, rambursul va fi colectat in moneda națională a țarii de colectare/destinație sau moneda Euro, dacă politica monetară a țarii de destinație permite acest lucru.
De la aceste condiţii, respectiv de la limita maximă acceptată ori modalitatea de colectare sau de achitare a sumelor de bani, în cazul serviciului Contra ramburs, se poate deroga doar prin intermediul unor contracte comerciale încheiate în formă scrisă, în baza unor oferte individuale negociate distinct.
3.6. Ȋn cazul serviciului de trimitere cu valoare declarată, limita maximă a valorii declarate bunurilor care fac obiectul trimiterii poștale interne sau internaționale nu poate depăşi suma de 40.000 RON (sau echivalentul în moneda națională a țarii de colectare/destinație sau moneda Euro). În vederea asigurării trimiterii poștale la valoarea declarată, indiferent dacă acesta reprezintă serviciu principal sau o caracteristică suplimentară a altui serviciu, expeditorul trebuie să achite în cazul acestuia, suplimentar tarifului serviciului poștal, și un tarif de 1% din valoarea declarată menţionată.
De la aceste condiţii, inclusiv de la limita maximă acceptată a valorii declarate, se poate deroga doar prin intermediul unor contracte comerciale încheiate în formă scrisă, în baza unor oferte individuale negociate distinct.
De asemenea, în cazul serviciului de trimitere cu valoare declarată, termenul în care expeditorul poate solicita TCE dovada privind depunerea, respectiv livrarea trimiterii poştale care face obiectul acestui tip de serviciu este de 9 (nouă) luni calculate de la data depunerii acesteia, iar termenul de comunicare către expeditor a dovezii va fi de 30 (treizeci) de zile calendaristice calculate de la solicitare, printr-o metodă agreată cu expeditorul sau integratorul (de exemplu, e-mail, pe suport hârtie, etc), fără a implica costuri suplimentare în sarcina expeditorului.
Dovada identităţii expeditorului ori a calităţii de reprezentant al expeditorului a persoanei care depune trimiterea poştală care face obiectul serviciului de trimitere cu valoare declarată este actul de identitate sau împuternicire și actul de identitate, după caz.
3.7. TCE oferă și prestează serviciul de confirmare de primire si serviciul de livrare speciala, având ca obiect doar trimiteri poștale interne.
3.9. Pentru a fi depuse în rețeaua poștală a furnizorului TCE, trimiterile poștale trebuie să fie ambalate și etichetate (acolo unde este cazul) corespunzător naturii bunului care face obiectul trimiterii poștale și care să corespundă greutăţii, formei şi naturii conţinutului, cât şi modului şi duratei transportului, prin asigurarea unui înveliș exterior opac astfel încât conținutul să nu poată fi vizualizat și să nu fie posibil accesul la conținutul trimiterilor poștale.
Ambalarea trimiterilor poștale intră în răspunderea expeditorului.
Pentru a fi acceptate în reţeaua poștală, trimiterile poștale trebuie să îndeplinească următoarele condiții de ambalare:
TCE se obligă să recunoască și să respecte inscripțiile/etichetele aplicate de către expeditor și să acorde o atenție specială trimiterilor poştale colectate în privinţa manipulării, transportului şi depozitării.
Expeditorul trebuie să se asigure că trimiterile poştale care urmează să fie preluate/colectate şi distribuite de către TCE nu vor fi ambalate în mai multe trimiteri poștale individuale legate şi/sau prinse între ele, care să circule şi să fie transportate la destinaţie sub acelaşi document unic de transport (AWB).
Recomandări, metode și instrucțiuni cu privire la ambalarea trimiterilor poștale, în funcţie de natura bunurilor care pot face obiectul trimiterilor poştale, sunt disponibile utilizatorilor prin publicarea pe pagina http://www.tceholding.ro/index.php/curierat/posta-national-si-international/ .
Datele destinatarilor și, acolo unde este cazul, ale expeditorilor vor trebui să conțină și numărul de telefon al destintarului, respectiv al expeditorului, acestea fiind utile TCE în vederea realizării eficiente a serviciilor poștale.
3.10. Trimiteri poștale refuzate la colectare, implicit sortare, transport și livrare:
3.11. Vor fi acceptate şi colectate în reţeaua TCE doar trimiterile poştale care vor avea următoarele dimensiuni și greutăți (fizice) maxime:
– dimensiune plic – 210 mm X 297 mm (format A4)
– greutate plic – 3 Kg
– greutate (fizică) colet – 31,5 Kg
– lungime maximă colet a unei lături a coletului nu trebuie să depășească 300 cm
– circumferință + lungime (maximă) colet: 500 cm (circumferința = 2 x înălțime + 2 x lățime).
– unitatea minimă de taxare a unei trimiteri poştale este de 1 kg (rotunjirea greutății fizice se realizează prin majorare, atunci când greutatea depășește 0.01 grame).
GIRTH – L + (l + h) x 2 > 340 cm
– o trimitere poștală poate conține 1 (una) sau mai multe piese.
3.12. Fiecare trimitere poştală se indentifică în reţeaua poştală a TCE printr-un document de transport (AWB), unic.
3.13. Toate serviciile poştale ce au ca obiect trimiteri poştale interne, furnizate de către TCE, pot fi prestate fie utilizând mijloace proprii, fie prin intermediul subcontractorilor. Serviciile poştale ce au ca obiect trimiteri poştale internaţionale se prestează exclusiv prin intermediul subcontractorilor.
3.14. Tariful serviciilor poştale poate fi achitat prin virament în cont bancar, cel târziu la momentul depunerii trimiterii poştale în reţeaua poştală a TCE. Excepţie fac trimiterile poştale care fac obiectul unor servicii poştale oferite şi prestate în temeiul unui contract de furnizare de servicii poștale încheiat distinct cu expeditorul, în cazul cărora tariful serviciului poştale se va achita prin virament în cont bancar, pe baza unei facturi emise de către Furnizor bilunar sau lunar, în termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data comunicării facturii.
3.15. Tariful serviciului poştal se percepe/se plătește în RON (Leu), la greutatea taxabilă a trimiterilor poștale, respectiv la cea mai mare dintre valoarea calculată dintre greutatea fizică și greutatea volumetrică.
Greutatea taxabilă maximă admisă a unei trimiteri poştale este de 31,5 kg.
Greutatea volumetrică a unui colet poștal se calculează după formulă: lungime x lățime x înălțime (măsurate în centimetri)/5000.
3.16. TCE practică tarife standard, precum şi tarife negociate, stabilite prin contractele încheiate cu expeditorii/beneficiarii sai.
IV.Predarea trimiterii poştale către destinatar
4.1. Predarea trimiterii poștale care face obiectul tututor serviciilor postale prestate de TCE se face la adresa indicata de expeditor, personal către destinatar sau către persoana autorizata să primească trimiterea poștală ori la punctul de contact al TCE (deservit ori nedeservit de personal, inclusiv la sistemul automat de livrare), personal către destinatar sau către persoana autorizată să primească trimiterea poștală, după transmiterea prealabilă a unui aviz (transmis prin SMS sau email, dar și prin intermediul aplicaţiei TCE APP https://app.tceholding.ro/ , având conținutul corespunzător prevăzut de actele normative) care să anunțe sosirea trimiterii poștale.
Livrarea trimiterii poştale prin intermediul sistemului automat de livrare (locker) se efectuează în fiecare zi a săptămânii.
4.2. În cazul serviciului express sau al serviciului livrare specială, predarea trimiterii poştale de către TCE se realizează la adresa indicată de către expeditor, personal către destinatar sau către persoana autorizată să primească trimiterea poştală.
4.3. În cazul serviciului confirmare de primire, TCE va preda trimiterea postala care face obiectul acestui serviciu poștal numai cu conditia ca destinatarul ori persoana autorizata sa primeasca trimiterea postala sa confirme, în scris, primirea trimiterii postale, prin indicarea datei, a numelui şi prenumelui în clar, a calităţii sale în raport cu destinatarul şi, respectiv, prin adăugarea semnaturii, pe formularul stabilit si utilizat de Sameday în cazul acestui serviciu.
Termenul de returnare a dovezii de primire (confirmată în scris de către destinatar) este de 5 (cinci) zile lucrătoare de la livrare.
4.4. În cazul în care predarea trimiterii poştale se realizează prin intermediul sistemelor automate de livrare ,TCE va păstra trimiterea poștală în locker, în vederea ridicării de către destinatar, minimum 36 de ore, termen care se calculează de la ora avizării acestuia cu privire la faptul că trimiterea poştală a fost depusă şi încărcată în sistemul automat, care, de altfel, va fi comunicat utilizatorului, în cadrul avizului. Transmis in vederea ridicării din locker a trimiterii poştale. Prin intermediul unor contracte comerciale, negociate individual cu expeditorii, se pot stabili termene de păstrare mai mari sau posibilitatea prelungirii termenului de păstrare inițial.
4.5. TCE are dreptul de a refuza predarea către destinatar a trimiterii poştale, când trimiterea poştală preluată prin punctele de acces nedeservite de personal (cu precădere în situaţia sistemului automat de livrare) nu respectă condiţiile generale de acceptare stabilite de Furnizor, precum şi în situatia în care expeditorul nu a plătit integral tariful corespunzător serviciului postal ales/comandat.
4.6. TCE poate distruge trimiterea poştală care a produs sau poate produce iminent pagube importante persoanelor, mediului, instalaţiilor utilizate sau altor trimiteri poştale, cu respectarea legislaţiei aplicabile şi, atunci când este posibil, cu informarea expeditorului. În acest caz contractul încetează de drept, sarcina probei revenind în aceste circumstanțe furnizorului poştal TCE.
V.Termene de păstrare/de returnare a trimiterilor poştale
5.1. Cu excepţia trimiterilor poştale care fac obiectul serviciului Express şi/sau serviciului livrare specială (în cazul căruia s-a solicitat de către expeditor predarea la data și ora stabilită de către acesta, la adresa indicată), în cazul imposibilităţii de predare a trimiterilor poştale către destinatar (sau persoana autorizată), deoarece acesta nu a fost găsit la adresa indicată de expeditor, adresa destinatarului nu există sau la adresa indicată nu există nicio construcție sau un recipient la care trimiterea poștală să poată fi predată ori un serviciu disponibil destinat primirii trimiterilor poştale, respectiv în situaţia în care trimiterea poştală nu a fost ridicată de la sistemul automat de livrare, TCE va înştiinţa destinatarul printr-un aviz (sms sau email, precum și prin aplicaţia TCE APP https://app.tceholding.ro/ ), cu privire la încercarea de livrare a trimiterii poștale şi va păstra, la punctul de contact, în vederea predării, trimiterea poştală pentru o perioadă de 5 (cinci) zile lucrătoare calculate de la data avizării acestuia.
Ȋn aceste cazuri, TCE are dreptul de a stabili în Ofertele sale comerciale, tarife suplimentare pentru returnarea trimiterilor poştale.
5.2. Trimiterile poştale nelivrate destinatarului din una dintre cauzele prevăzute mai sus se vor returna expeditorului (cu înștiințare prealabilă prin intermediul unui aviz), la adresa acestuia, iar, în cazul imposibilităţii de predare la adresa acestuia (de ex., expeditorul nu a fost găsit la adresa indicată), returnarea către expeditor a trimiterii poștale se va realiza la punctul de acces/de contact al TCE. Trimiterile poștale se returnează și se tarifează conform Ofertei comerciale și, acolo unde este cazul, conform tarifelor agreate distinct cu expeditorul prin intermediul contractului încheiat cu acesta în baza unor oferte individuale.
5.3. Termenul de returnare a trimiterii poştale interne este de 10 (zecei) zile lucrătoare calculate de la data expirării perioadei de păstrare avizate sau de la data incercării de livrare, după caz. Termenul de returnare a trimiterilor poştale internaţionale este de 18 (optsprezece) zile lucrătoare de la data expirării perioadei de păstrare avizate sau de la data încercării de livrare.
În cazul imposibilității inițiale de predare către expeditor a trimiterii poștale returnate, TCE va înştiinţa expeditorul printr-un aviz care să anunţe încercarea de returnare a trimiterii poştale şi va păstra, la punctul de contact, în vederea predării, trimiterea poştală care nu a putut fi predată acestuia, pentru o perioadă de 5 zile de la data avizării acestuia.
5.4. TCE oferă posibilitatea returnării cu celeritate a trimiterii poştale fără avizarea destinatarului şi, respectiv, fără păstrarea trimiterii poştale la dispoziţia acestuia. Astfel, în situația în care expeditorul a solicitat în scris furnizorului poştal, la momentul depunerii trimiterii poştale, returnarea cu celeritate a trimiterii poştale, fără avizarea destinatarului şi respectiv, fără păstrarea trimiterii poştale la dispoziţia acestuia, în situaţia imposibilităţii de livrare a acesteia destinatarului, TCE va proceda la returnarea respectivei trimiteri poştale conform opțiunii expeditorului, în termenul şi potrivit procedurii stabilite de Art.5.2. si Art.5.3.
5.5. În cazul în care TCE se află în imposibilitate de predare a trimiterii poştale din cauza faptului că destinatarul (sau persoana autorizată să primească trimiterea poştală) a refuzat, după caz, achitarea contravalorii bunului care face obiectul serviciului Contra ramburs sau confirmarea, în scris, a primirii trimiterii poștale în cazul serviciului Confirmare de primire, TCE va proceda la returnarea cu celeritate a respectivei trimiteri postale, in termenul stabilit conform Art.5.3., după caz, fără avizarea destinatarului şi, respectiv, fără păstrarea trimiterii poştale la dispoziţia acestuia.
5.6. Termenul în care expeditorul poate solicita dovada de livrare sau de depunere a trimiterii poştale recomandate este de 9 (nouă) luni calculate de la data colectării de către TCE, iar termenul de comunicare a acesteia către expeditor va fi de 30 (treizeci) de zile calendarisice calculate de la solicitare, printr-o metodă agreată cu expeditorul sau integratorul (de exemplu, e-mail, pe suport hârtie, etc), fără a implica costuri suplimentare în sarcina expeditorului.
5.7. Trimiterile poștale care nu au putut fi predate destinatarului și nici returnate expeditorului se vor păstra de către TCE timp de 9 (nouă) luni calculate de la data depunerii lor. După expirarea acestui termen, trimiterile poştale nerevendicate vor deveni proprietatea TCE.
5.8. Dovada identităţii destinatarului este dată de actul său de identitate, sau împuternicire și actul de identitate, după caz.
Exceptând serviciul confirmare de primire, TCE utilizează modalități suplimentare de identificare a destinatarului/persoanei autorizate să primească trimiterea poştală, respectiv pe bază de cod PIN transmis prin SMS către numărul de telefon al destinatarului ori către adresa de email a acestuia astfel indicat(ă) de către expeditor, precum și prin intermediul aplicației TCE APP.
5.9. TCE ofera Utilizatorilor disponibilitatea monitorizării electronice a parcursului trimiterii poştale (track & trace) pe întreaga durată a operaţiunilor de colectare, sortare, transport sau livrare a respectivei trimiteri poştale, prin intermediul site-ului www.tceholding.ro , precum şi prin intermediul aplicaţiei TCE APP.
VI. Timpii de livrare garantaţi
6.1. În cazul serviciului Express care are ca obiect trimiteri poştale interne, timpul de livrare garantat este de:
– 24 h, pentru livrarea trimiterilor poștale colectate și livrate în aceeaşi localitate,
– 24 h, pentru livrarea trimiterilor poștale între reşedinţele de judeţ si intrajudețean,
– 36 h, pentru livrarea trimiterilor poștale intre oricare alte doua localități de pe teritoriul României.
6.2. În cazul depăşirii timpilor de livrare garantaţi aferenţi serviciului Express, TCE va răspunde faţă de utilizatori prin restituirea tarifului serviciului întârziat sau va acorda expeditorului o altă trimitere poştala gratuită, conform solicitarii exprese a acestuia.
6.3. TCE nu oferă și nu prestează serviciul Express având ca şi obiect trimiterile poștale internaționale.
6.4. Pentru celelalte tipuri de servicii poştale având ca şi obiect trimiterile poştale interne, timpii de livrare nu vor depăşi 3 (trei) zile lucrătoare de la colectare.
6.5. Ȋn cazul trimiterilor poştale internaționale colectate de pe teritoriul României şi care urmează a fi livrate unui destinatar aflat în unul dintre statele din Uniunea Europeana sau din afara UE, precum şi a celor din sens invers, timpii de livrare nu vor depasi 18 (optsprezece) zile lucrătoare calculate de la colectare.
6.6. În cazul nerespectarii timpilor/termenelor astfel stabilite în cuprinsul prezentului document (exceptând însă timpii de livrare aferenţi serviciului Express), TCE va răspunde faţă de utilizator prin restituirea unui procent de 0,3% din valoarea tarifului serviciului respectiv.
VII. Răspunderea furnizorului de servicii poştale
7.1. TCE răspunde pentru paguba pricinuită expeditorului în cazul pierderii, furtului, distrugerii totale sau parţiale ori a deteriorării trimiterii poştale, dacă aceste împrejurări au survenit între momentul depunerii trimiterii poștale la punctul de acces şi momentul livrării acesteia la destinatar. De asemenea, TCE răspunde pentru furtul, pierderea totală sau parțială, distrugerea totală sau parțială ori deteriorarea trimiterii poștale care face obiectul returnării la expeditor sau integrator, respectiv a sumei de bani care face obiectul serviciului contra ramburs ori a formularului care atestă predarea trimiterii poştale către destinatar din cadrul serviciului confirmare de primire.
7.2. Pentru serviciile poştale având ca şi obiect trimiterile poştale interne, TCE răspunde după cum urmează:
7.3. La sumele prevăzute la Art.7.2/ lit.a) și Art.7.2./lit.b) se adaugă dobânda legală penalizatoare care curge din momentul introducerii reclamației prealabile sau, după caz, al introducerii cererii de chemare în judecată, indiferent care dintre aceste momente intervine primul.
7.4. Pierderea completă a conținutului este echivalentă cu pierderea trimiterii poștale.
7.5. În situația în care expeditorul a declarat o valoare mai mică a trimiterii poştale decât cea reală, despăgubirea este la nivelul valorii declarate.
7.6. În afara despăgubirilor prevăzute la Art.7.2 /lit. a), TCE va restitui și tarifele încasate la depunerea trimiterii poștale.
7.7. În cazul neefectuării prestațiilor care constituie caracteristici suplimentare ale serviciilor poștale, nominalizate de expeditor prin indicații speciale, TCE se oblige să restituie numai tarifele încasate suplimentar de la expeditor, față de tariful aplicabil pentru serviciul poștal standard.
7.8. În cazul pierderii dovezii privind predarea trimiterii poștale care face obiectul serviciului confirmare de primire, confirmată în scris de către destinatar, TCE are obligația întocmirii și punerii la dispoziția expeditorului a unui duplicat al dovezii de predare.
7.9. TCE răspunde pentru trimiterile poștale internaționale în conformitate cu prevederile legale de mai sus aplicabilie serviciilor poștale având ca obiect trimiteri poștale interne.
7.10. Expeditorul poate renunța la dreptul său de despăgubire în favoarea destinatarului.
7.11. TCE este exonerat de răspundere în următoarele situații:
7.12. TCE nu este răspunzător și nu îi pot fi imputate pierderile speciale, indirecte (pierderi de profit, de venit, dobânzi, piețe de desfacere, licitații, prejudicii de imagine) sau alte daune și pagube indirecte generate de întârzierea, pierderea, distrugerea, livrarea viciată sau nelivrarea trimiterilor poștale.
7.13. TCE nu este responsabil pentru eventualele alterări ale trimiterii poştale prin mijloace sau din cauze electromagnetice (de ex., demagnetizare, scanare cu raze X în cadrul procedurilor de securitate/vamale, etc).
7.14. Ȋn cazul in care livrarea trimiterilor postale colectate de TCE este realizată de către un alt furnizor poştal, răspunderea faţă de orice utilizator este întodeauna a furnizorului TCE.
VIII. Mecanismul de soluționare a reclamațiilor
8.1. Orice reclamație referitoare la un serviciu poştal oferit şi prestat de TCE sau la o trimitere poştală se va face în scris și va fi trimisă, fie prin intermediul unui serviciu poștal cu confirmare de primire, fie va fi depusă la sediul TCE, fie transmisă prin e-mail la adresa curierat@tceholding.ro sau prin aplicaţia informatică pusă de furnizor la dispoziţia expeditorilor cu care a încheiat contracte comerciale distincte, fiecare reclamaţie primind un număr de înregistrare care va fi comunicat reclamantului prin aceeaşi modalitate prin care aceasta a fost primită sau prin cea solicitată de petent în cuprinsul reclamatiei, cum ar fi: prin comunicarea în scris a numărului de înregistrare, pentru cazul în care reclamația a fost depusă fizic, prin completarea corespunzătoare și semnarea confirmării de primire, pentru cazul în care reclamația a fost transmisă prin intermediul unui serviciu poștal cu confirmare de primire sau prin comunicarea numărului de înregistrare prin e-mail către adresa de e-mail de la care a fost primită sau prin intermediul aplicației informatice (către adresa de email indicată în cadrul aplicației TCE APP).
8.2. Dreptul de a face reclamație aparţine:
– expeditorului sau împuternicitul legal al acestuia.
– destinatarului sau împuternicitul legal al acestuia.
8.3. Obiectul reclamației îl poate constitui:
– pierderea, furtul, distrugerea/deteriorarea totală sau parţială a trimiterilor poştale.
– nerespectarea timpilor de livrare a trimiterilor poştale ori a termenelor stabilite în prezentul document, conform contractului (care se consideră) încheiat între furnizor și beneficiar.
– conduita profesională a personalului (angajat sau subcontractat) TCE.
– orice alte obiecţii referitoare la calitatea prestaţiilor/prestarea necorespunzătoare ori neprestarea serviciilor.
8.4. Termenul de introducere a reclamaţiei prealabile adresate TCE este de 6 (sase) luni calendaristice calculat de la data depunerii trimiterii poştale.
8.5. Fiecare reclamație va trebui să fie însoțită de dovezi relevante pentru efectuarea de către furnizorul postal a unor analize corecte şi complete, corespunzătoare evenimentului reclamat (cum ar fi, după caz, copia documentului de transport, copia documentului care atestă plata tarifului aferent serviciului poștal, a chitanței/facturii emise de către furnizor, fotografii, ambalajul trimiterii poștale, bunul distrus/deteriorat care face obiectul trimiterii poștale, copia procesului verbal de constatare a daunei sau orice alte dovezi care sa susţină veridicitatea afirmaţiilor din reclamație).
În vederea soluţionării reclamaţiei, utilizatorul reclamant va trebui să identifice expedierea, să descrie în cuprinsul reclamaţiei pe care o înaintează către TCE evenimentul (fapte, acte şi cauze) aferent reclamaţiei, să îşi formuleze sustinerile şi pretenţiile, modalitatea de plată aleasă în cazul despăgubirii acordate de furnizor şi să furnizeze informaţiile necesare transmiterii despăgubirilor însituaţia în care reclamaţia se va dovedi întemeiată, precum și datele de comunicare şi de contact.
8.6.Expeditorul sau destinatarul (în situaţia în care expeditorul renunţă la dreptul său de despăgubire în favoarea destinatarului) sau împuterniciţii legali ai acestora vor avea dreptul la despăgubiri, numai dacă reclamația a fost introdusă în cadrul termenului prevăzut la Art.8.4. de mai sus.
8.7. Termenul de soluționare a reclamației este de 3 (trei) luni de la data depunerii acesteia.
8.8. În cazul reclamațiilor întemeiate, plata despăgubirilor se face în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice calculate de la data finalizării analizei reclamaţiei, fără a depăşi însă termenul de 3 (trei) luni menţionat la Art.8.7. Plata se va efectua prin virament în contul bancar comunicat de către utilizator sau prin OP, în funcţie de solicitarea utilizatorului menţionată în cadrul reclamaţiei transmise.
8.9. Reclamaţia este considerată întemeiată atunci când este angajată răspunderea contractuală a furnizorului postal faţă de expeditor sau destinatar.
8.10. Acordarea despagubirilor nu poate fi condiţionată de transferul proprietăţii bunului care face obiectul respectivei trimiteri poştale către TCE, cu excepţia trimiterilor poştale care fac obiectul serviciilor de trimitere cu valoare declarată ori a serviciilor Contra ramburs, în cazul cărora s-au acordat despagubiri conform dispoziţiilor legale aplicabile, ca urmare a pierderii, furtului sau distrugerii totale a trimiterilor poştale.
8.11. În cazul în care reclamaţia adresată în atenţia TCE nu a fost soluţionată în mod satisfăcător sau nu s-a răspuns la aceasta în termenul prevăzut în Art.8.7., utilizatorul în cauză poate înainta, în termen de 1 (un) an calendaristic de la data depunerii trimiterii poştale, o plângere autorităţii de reglementare însoţită de dovada îndeplinirii procedurii reclamaţiei prealabile sau o cerere de chemare în judecată. Cererea de chemare în judecată poate fi introdusă indiferent dacă o plângere având acelaşi obiect a fost înaintată sau nu autorităţii de reglementare.
8.12. Prevederile prezentelor Condiții generale privind furnizarea serviciilor poştale se completează în mod corespunzător cu prevederile legislației în vigoare aplicabile în domeniu.
8.13. Data la care devin aplicabile Conditiile generale privind furnizarea serviciilor postale este data de 1 iulie 2024.
TCE WORLDWIDE SERVICES SRL
Administrator -Fecioru Flavian Mihai Bucuresti – Romania 2024
Puteti consulta aici varianta in limba engleza a Conditiilor Generale privind furnizarea serviciilor postale TCE
Articolele(plic, colet, palet) acceptate la transport sunt definite mai jos, in functie de greutate si dimensiuni.
Conditii de acceptare:
PLIC
Dimensiunile maxime acceptate pentru un plic sunt:
L x l x H: 34x45x3 cm
Greutate: 300gr.
COLET
Dimensiunile maxime acceptate pentru un plic sunt:
L x l x H: 90x90x90 cm
Greutate: 30.0 kg.
PALET
Dimensiunile maxime acceptate pentru un plic sunt:
L x l x H: 80x120x170 cm(inclusiv suportul)
Greutate: 1000.0 kg.
Informatii importante pentru tarifare/facturare:
TCE a stabilit tarife pentru fiecare tip de expediere(plic, colet, palet) in functie de greutate, comunicate pe site lunar printr-un tarifar intern actualizat catre fiecare platforma si catre fiecare curier.
TCE va factura catre client maximul dintre greutatea fizica, greutatea volumetrica si greutatea liniara.
Greutatea fizica se determina prin cantarire.
Greutatea volumetrica se determina cu formula (L x l x H)/6000, cu L, l, H exprimate in cm.
Greutatea liniara se determina conform celor de mai jos:
Plic:
Facturarea pentru articolele expediate tip plic se face in functie de greutate.
Colet:
Pentru colete cu o latura mai mare de 1.1m sau dimensiuni mai mari decat cele mentionate la conditii de acceptare, se aplica greutatea liniara determinata astfel:
a) Pentru colete cu o latura in intervalul 1.50-3.50m se echivaleaza la greutatea reala +50 kg
b) Pentru colete cu o latura in intervalul 3.51-4.50m se echivaleaza la greutatea reala +100 kg
c) Pentru colete cu o latura in intervalul 4.51-5.50m se echivaleaza la greutatea reala +200 kg
d) Pentru colete cu o latura in intervalul 5.51-6.00m se echivaleaza la greutatea reala +300 kg
Pentru colete cu dimensiuni >3.0 m este necesar acordul TCE.
Palet:
Pentru paleti cu dimeniuni mai mari de 80x120x170cm(inclusiv suportul) si/sau 600kg se echivaleaza la multiplu de europalet.
Numarul de echivalent europalet se determina cu formula de conversie:
1 EP = 600kg=0.93mp=1.63mc.
Pentru paleti cu inaltime mai mare de 170cm si/sau dimensiuni mai mari de 120x240x170 cm(inclusiv suportul) si 1000 kg este necesar acordul TCE.
Articolele de mai sus sunt interzise la transport prin TCE. Pentru informatii detaliate, parcurgeti lista completa de mai jos!
1.R Utilizare palet conform standard EURO, fara urme de deteriorare.
2.O Un distantier de carton intre palet si randul de saci de jos pentru a impiedica deformarea prin placi si gaurirea cu furci a sacilor.
3.O Sacii se vor aseza pe palet, fara ca acestia sa depaseasca marginile paletului.
4.O Carton gros, minim 15”(60cm) infasurat in jurul paletului din varful bazei, pentru a asigura extra protectie impotriva loviturilor
5.O paletul trebuie sa fie complet si strans impachetat in vid
6.O Sacii trebuie sa fie „Stivuiti sub forma de Caramida” in straturi pentru a asigura stabilirea
7.O Infoliere adecvata(cu minim 5 straturi folie strech sau folie termica) ancorata de baza paletului, pentru a suporta manipularile succesive din fluxul operational preluare/livrare.
8.R Pe „paletii mai inalti”, distantiere de carton intre straturi la fiecare jumatate de metru asigura extra stabilitate
9.R Un strat de carton deasupra paletului ofera extra protectie in cazul suprapozarii
10.O Aplicare banda scotch personalizat, in cruce, de la baza paletului si pe toata suprafata acestuia
11.O Etichetare cu datele complete ale expeditorului si destinatarului la nivel de palet.
1.O Utilizare palet conform standard EURO, fara urme de deteriorare.
2.O Un distantier de carton intre paler si randul de marfuri penteu a impiedica deformarea prin placi si gaurirea cu furnix a produselor
3.O Marfa se va aseza pe palet, fara ca aceasta se depaseasca marginile paletului
4.O Paletul trebuie sa fie complet si strans impachetat in vid
5.O Marfurile se vor dispune corespunzator in ca de mixare produse sau suprapozare, pentru a garanta integritatea continutului unui palet, in special a randurilor de jos si pentru a evita deformarea acestora.
6.R Infolierea adecvata(cu minim 5 straturi folie strech sau folie termica) ancorata la baza paletului, pentru a suporta manipularile succesive din fluxul operational preluare/livrare
7.R Un strat de carton deasupra paletului ofera extra protectie in cazul suprapozarii
8.O Aplicare banda scotch personalizat, in cruce, de la baza paletului si pe toata suprafata acestuia
9.O Etichetare cu date complete ale expeditorului si destinatarului la nivel de palet.
CODURI
O OBLIGATORIU
R IMPACHETARE SUPLIMENTARA RECOMNADATA
Protectia coletelor dvs. este importanta, motiv pentru care va recomandam sa respectati informatiile de mai jos privind sistemul de ambalare:
Alegeti dimensiunea ambalajului in functie de continutul acestuia
Folositi materiale de calitate pentru ambalarea expedierilor dvs. adaptate la continutul si dimensiunile expedierii.
Utilizati material protector pentru articolele de valoare
Asigurati cutiile prin curele si folositi materiale izolant, pentru a impiedica miscarea continutului.
Depozitati substantele lichide in recipiente etanse, rezistente.
Utilizati eticheta „Sageata in sus” pentru articolele care nu sunt solide.
Cand refolositi un ambalaj, indepartati toate etichetele si abtibildurile si asigurati-va ca ambalajul respectiv este in stare buna
Ambalati marfurile corespunzator continutului.
Folositi ambalaje triunghiulare pentru planuri, harti, schite.
Ambalati obiectele mici in plicuri specifice.
Folositi ambalajul intern pentru protejarea expedieri: materiale de amortizare si folii, tampoane, rulouri de amortizare.
Alegeti pentru ambalajul extern: plicuri, saci, cutii, benzi adezive, tuburi, curele, folie de ambalaj.
Ambalarea expedierilor este in sercina expeditorului si in acest sens va recomandam sa folositi ambalaje specifice pentru fiecare tip de produse:
Tip produs |
Ambalare necesara |
Bauturi/lichide imbuteliate in sticle |
Ambalaj de lemn, umplut cu polistiren sau material protector |
Sticla |
Ambalaj din lemn sau carton presat, umplut cu polistiren sau material protector |
Lucrari de arta(tablouri, gravuri) |
Ambalaj de lemn |
Instrumente muzicale |
Ambalaj de lemn |
Filme |
Ambalaj de carton |
Echipament electronic |
Ambalaj de lemn, umplut cu polistiren sau material protector |
Marfuri casante |
Ambalaj de lemn, umplut cu polistiren sau material protector sau orice ambalaj care asigura rigidizarea |
Dischete, benzi, CD-uri |
Ambalaj de carton sau plastic |
Serviciile de livrare TCE sunt dedicate segmentului B2C, oferind optiuni care poate ajuta la dezvoltarea magazinelor online. Din acest motiv, serviciile TCE sunt create pentru a satisface cele mai înalte cerințe, dar mai ales încercăm să oferim soluții complete pentru toate nevoile unui magazin online care dorește să livreze în România sau Europa.
Pentru livrari ale magazinelor online (colete si paleti), intelegem ca singura solutie este un pret mic de livrare, serviciu cu ramburs si flexibiltate maxima in relatia cu destinatarul. Din acest motiv Curier National este special conceput pentru nevoile magazinelor online oferind toate aceste avantaje.
din acest motiv va punem la dispozitie un serviciu curierat international cu ramburs catre toate destinatiile europene la preturi excelente
cu tarife incepand cu 3.5 eur/ colet, livram expeditiile dumneavoastra in Germania, Ungaria, Franta, Anglia, Polonia, Italia, Bulgaria, Spania precum si celelalte destinatii din EUROPA
gasiti aici o oferta imbatabila de pret pentru livrari pe cale postala fara vama oriunde pe glob
livrarile in Romania la 0.50 eur sau in America incepand de la 5 eur/livrare sunt tarife pe care piata de curierat nu le poate asigura, asa ca atunci cand afacerea ta are nevoie de un pret excelent, reteaua postala nationala si internationala este solutia.
Pentru detalii consultati pagina sau contactati un operator TCE
Stimate client,
Expedierile dumnevoastra parcurg de la origine la livrare o retea sigura, cu cea mai mare acoperire din Romania.
Siguranta si increderea de care au nevoie afacerile dumneavoasta sunt asigurate de acest proces de calitate,
monitorizare permanenta, transparenta si siguranta.
Oferim clientilor nostrii cea mai extinsa arie de acoperire, 6.190 localitati de pe teritoriul Romaniei in care efectuam
livrari fara taxe de km suplimentari. Asiguram un timp de tranzit de 24 de ore pentru intreg teritoriul Romaniei.
Mai jos gasiti lista completa a acestor 6190 localitati.
Serviciul economic TCE – NATIONAL sau INTERNATIONAL cu livrare din usa în usa în cel mai scurt timp, rutier
posibil, va asigura deasemeni acoperirea completa a Romaniei si a tarilor Uniunii Europene.
Serviciul nostru asigura :
Acoperire completa a Romaniei si Europei continentale.
Serviciul este realizat prin parteneriat liderii pietei de curierat pe segmentul expedierilor express din fiecare tara de
origine sau destinatie din Europa.
Greutati admise de pana la 70 kg / piesa.
Urmarirea în timp real a stadiului expedierii
Colectare ramburs si transfer rapid in contul clientului
Asigurare suplimentara a marfii
Avizare client prin sms si email
Customer service dedicat
Plasare online de comenzi
|
POLITICA DE PRELUCRARE A DATELOR CU CARACTER PERSONAL
in acest sens, TCE WORLDWIDE va colecta numele si prenumele candidatului, adresa de e-mail, numarul de telefon, informatii privind angajatorul (-ii) precedenti, precum si detalii privind fisa (-ele) de post precedente. Candidatii care aplica sunt raspunzatori de corectitudinea datelor trecute in CV/resume. In cazul in care un candidat viziteaza site-ul www.tceholding.ro, chiar daca acesta nu aplica la un job, este posibil ca TCE Worldwide Services SRL colecteze adresa de IP si informatii despre sistemul de operare a computerului utilizat de candidat la momentul accesarii site-ului, browser-ul folosit, versiunea aplicatiei, setarile de limba, paginile web accesate de candidat. In situatia in care un candidat foloseste un telefon mobil, TCE WORLDWIDE poate colecta date care identifica aparatul folosit, setarile specifice, caracteristicile aparatului. Cand un candidat aplica la un job in cadrul companiei, TCE WORLDWIDE colecteaza informatii cu privire la website-urile de pe care a fost efectuata aplicarea, precum si mijloacele utilizate pentru efectuarea aplicatiei.
a datelor cu caracter personal ale minorilor se realizeaza doar in conformitate cu prevederile legale si doar inn cazuri strict si limitativ determinate. In acest sens, TCE WORLDWIDE SERVICES SRL:
– nu efectueaza activitati de marketing direct fata de minori; – nu permite minorilor care nu au implinit varsta de 14 ani sa comande si sa solicite efectuarea de servicii de posta
si curierat; – nu permite minorilor care nu au implinit varsta de 14 ani sa participe la concursuri sau campanii, decat daca aceasta se realizeaza prin intermediul reprezentantul legal sau tutorele minorului, actionand in numele acestuia; – permite comadarea si achizitionarea de servicii, doar prin acordul primit expres din partea reprezentantului sau
legal sau al tutorelui sau; 5.2. Orice persoana care furnizeaza date personale prin intermediul site-ului www.tceholding.ro garanteaza ca este major, respectiv are capacitate deplina de exercitiu.
7.1. Prin citirea prezentei Politici de prelucrarea a datelor si prin bifarea aferenta a casutelor puse la dispozitia clientilor in acest sens, acestia iau la la cunostinta de faptul ca societatea TCE WORLDWIDE SERVICES SRL garantate acestora drepturile prevazute de Regulamentul 679/2016 conform articolelor 15- 22, respectiv:
7.2. Toate aceste drepturi pot fi exercitate prin e-mail la dpo@tceholding.ro sau printr-o cerere scrisa, semnata si datata, de către persoana vizata transmisa la sediul social al parții care va acționa ca primitor al datelor de la cealaltă parte contractanta si operator de date cu caracter personal. Pe plicul in care va vi trimisa cererea se va trece mențiunea in atenția GDPR – DPO. Partea căreia i se va adresa solicitarea va răspunde acestei solicitări in termen de 30 de zile in condițiile prevăzute de Regulamentul General privind protecția datelor. 7.2. Persoana vizata isi poate exercita oricare dintre aceste drepturi si prin trimiterea unei notificari pe adresa societatii TCE WORLDWIDE SERVICES SRL sau prin accesarea formularului de contact de pe site-ul www.tceholding.ro. 7.3. Persoana vizata poate sa se opuna oricand si fara nicio justificare, prelucrarii datelor cu caracter personal in scop de marketing direct, prin trasmiterea unei solicitari pe adresa societatii TCE WORLDWIDE SERVICES SRL sau prin accesarea formularului de contact de pe site-ul www.tceholding.ro.
7.4. La finalizarea operatiunilor de prelucrare al datelor cu caracter personale, datele inregistrate vor putea fi transferate, integral ori partial, oricarei alte persoane juridice, care are obligatia de respectare a legislatiei speciale in vigoare, in conditiile in care acestea vor fi folosite In scopuri similare cu cele prevazute in prezenta Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal. 7.5. In cazul candidatilor selectati si/sau recrutati de catre TCE WORLDWIDE: pentru a revizui, bloca sau sterge datele personale pe care TCE WORLDWIDE le-a colectat, candidatul interesat trebuie sa trimita o solicitare in acest sens, pe email, in atentia cariere@tceholding.ro, cu solicitarea de a efectua in subiectul emailului mentiunea: „Cerere informatii personale”. TCE WORLDWIDE va raspunde acestei solicitari in termenul legal de 15 zile, dupa verificarea prealabila a identitatii candidatului care efectueaza solicitarea. De asemenea, daca datele personale colectate de TCE WORLDWIDE sunt incorecte, acestea vor fi actualizate la cererea expresa a candidatului. 7.6. In cazul in care o persoana vizata s-a abonat la newsletter-urile TCE WORLDWIDE, acesta se poate dezabona oricând dand clic pe link-ul “Dezabonare” inclus in fiecare newsletter.
Un inalt nivel de calitate precum si certificarile obtinute ne pozitioneaza printre liderii pietii logistice!
ISO-OHSAS
AUTORIZARI CASA EXPEDITII
AUTORIZARI ANCOMCALITATE
Preturile serviciului de curierat NATIONAL ROMANIA-ROMANIA fac referire la valoare facturata pentru preluarea si livrarea nationala a unui plic sau colet, oriunde in Romania.
Index de combustibil – disponibil actulizat aici
Preturile serviciului de curierat INTERNATIONAL ROMANIA -STRAINTATE fac referire la valoare facturata pentru preluarea si livrarea unui plic sau colet de maxim 2 kg din Romania si livrat international.
Tara de Destinatie |
50g |
100g |
200g |
250g |
300g |
500g |
1 Kg |
2 Kg |
Austria |
5.7 |
6.1 |
6.9 |
7.2 |
8.8 |
9.0 |
9.5 |
10.5 |
Belgia |
6.7 |
7.0 |
8.5 |
8.5 |
8.6 |
8.7 |
9.2 |
10.0 |
Bulgaria |
4.9 |
5.1 |
5.2 |
5.3 |
5.5 |
5.6 |
5.7 |
6.2 |
Croatia |
7.6 |
8.0 |
8.7 |
9.1 |
9.4 |
10.8 |
13.3 |
16.5 |
Cehia |
6.2 |
6.3 |
6.4 |
6.4 |
6.5 |
6.7 |
7.2 |
8.1 |
Danemarca |
7.8 |
7.9 |
8.1 |
8.2 |
8.3 |
8.8 |
9.8 |
12.0 |
Estonia |
5.6 |
6.0 |
6.7 |
7.1 |
7.4 |
8.9 |
12.6 |
16.1 |
Finlanda |
7.9 |
8.3 |
8.9 |
9.3 |
9.6 |
11.0 |
14.3 |
15.4 |
Franta |
6.4 |
6.5 |
6.8 |
7.0 |
7.1 |
7.8 |
9.5 |
11.3 |
Germania |
6.7 |
6.7 |
7.0 |
7.0 |
7.1 |
7.2 |
7.7 |
8.7 |
Grecia |
5.9 |
6.4 |
7.5 |
8.0 |
8.5 |
10.6 |
15.8 |
26.3 |
Ungaria |
5.3 |
5.3 |
5.3 |
5.3 |
5.4 |
5.4 |
5.6 |
6.0 |
Islanda |
7.7 |
8.2 |
9.2 |
9.7 |
10.2 |
12.2 |
17.1 |
27.1 |
Irlanda |
7.0 |
7.1 |
7.3 |
7.5 |
7.6 |
8.1 |
9.3 |
11.7 |
Italia |
8.5 |
8.6 |
8.8 |
8.9 |
9.0 |
9.4 |
10.3 |
12.2 |
Letonia |
5.1 |
5.4 |
6.0 |
6.3 |
6.6 |
7.8 |
10.9 |
15.4 |
Lithuania |
6.4 |
6.6 |
7.2 |
7.5 |
7.7 |
8.8 |
11.6 |
14.4 |
Luxembourg |
5.6 |
5.7 |
6.0 |
6.1 |
6.2 |
6.7 |
7.9 |
10.2 |
Malta |
7.0 |
7.4 |
8.2 |
8.7 |
9.1 |
10.7 |
14.9 |
23.2 |
Olanda |
5.2 |
5.5 |
5.9 |
6.1 |
6.3 |
7.2 |
8.9 |
9.7 |
Norvegia |
7.4 |
7.7 |
8.2 |
8.5 |
8.7 |
9.7 |
12.3 |
17.4 |
Portugalia |
5.2 |
5.5 |
6.1 |
6.4 |
6.7 |
8.6 |
9.9 |
13.1 |
Polonia |
5.4 |
5.5 |
5.6 |
5.6 |
5.7 |
5.9 |
6.5 |
7.6 |
Romania |
2.3 |
2.4 |
2.4 |
2.4 |
2.4 |
2.4 |
2.4 |
2.6 |
Slovacia |
5.0 |
5.2 |
6.9 |
7.0 |
7.0 |
7.2 |
7.7 |
8.7 |
Slovenia |
6.7 |
7.0 |
7.6 |
8.0 |
8.3 |
9.6 |
12.9 |
19.5 |
Spania |
7.0 |
7.1 |
7.4 |
7.5 |
7.6 |
8.1 |
9.4 |
12.5 |
Spain-Balearic |
12.2 |
12.4 |
12.8 |
13.0 |
13.1 |
13.9 |
15.7 |
19.3 |
Moldova |
6.7 |
7.7 |
9.6 |
10.6 |
11.5 |
15.3 |
24.9 |
26.5 |
Suedia |
6.2 |
6.4 |
6.8 |
7.0 |
7.2 |
8.0 |
10.1 |
14.3 |
Elvetia |
7.7 |
7.9 |
8.2 |
8.4 |
8.6 |
9.3 |
11.1 |
14.6 |
Anglia |
6.0 |
6.2 |
6.6 |
6.8 |
6.9 |
7.7 |
9.6 |
13.4 |
Federatia Rusa |
7.2 |
7.6 |
8.4 |
8.8 |
9.2 |
10.8 |
14.7 |
22.6 |
Turcia |
7.1 |
7.4 |
8.0 |
8.4 |
8.7 |
10.0 |
13.2 |
19.7 |
Canada |
7.8 |
8.5 |
9.9 |
10.6 |
11.2 |
13.9 |
20.7 |
34.3 |
Statele Unite America |
8.9 |
9.7 |
11.2 |
11.9 |
12.6 |
15.6 |
23.1 |
38.0 |
Mexic |
6.9 |
7.4 |
8.3 |
8.7 |
9.2 |
10.9 |
15.4 |
24.3 |
Argentina |
8.1 |
8.9 |
10.6 |
11.4 |
12.2 |
15.6 |
23.8 |
40.4 |
Brazilia |
7.5 |
8.1 |
9.4 |
10.0 |
10.7 |
13.2 |
19.6 |
32.4 |
Chile |
7.9 |
8.8 |
10.4 |
11.2 |
12.0 |
15.2 |
23.3 |
39.5 |
Israel |
6.6 |
7.1 |
7.9 |
8.4 |
8.8 |
10.5 |
14.8 |
23.4 |
Emiratele Arabe |
6.0 |
6.9 |
8.7 |
9.6 |
10.5 |
14.2 |
17.8 |
22.7 |
China |
6.8 |
7.3 |
8.1 |
8.5 |
9.0 |
10.6 |
17.8 |
24.6 |
Hong Kong |
6.0 |
6.3 |
6.9 |
7.2 |
7.6 |
8.9 |
12.1 |
18.5 |
India |
6.3 |
7.2 |
9.1 |
10.0 |
10.9 |
14.6 |
17.6 |
21.6 |
Indonesia |
6.4 |
7.4 |
9.5 |
10.5 |
11.5 |
15.6 |
25.9 |
34.3 |
Japonia |
6.5 |
7.2 |
8.7 |
9.4 |
10.1 |
13.0 |
20.2 |
34.6 |
Malaezia |
5.6 |
6.6 |
8.6 |
9.6 |
10.6 |
14.5 |
24.4 |
29.6 |
Singapore |
6.4 |
6.8 |
7.6 |
8.0 |
8.4 |
10.0 |
13.9 |
21.7 |
Coreea de Sud |
7.0 |
7.5 |
8.4 |
8.9 |
9.4 |
11.3 |
16.1 |
25.8 |
Taiwan |
7.0 |
7.6 |
8.7 |
9.2 |
9.8 |
12.0 |
17.6 |
28.6 |
Thailanda |
5.6 |
6.5 |
8.4 |
9.3 |
10.3 |
14.0 |
23.4 |
28.5 |
Australia |
9.8 |
10.8 |
12.8 |
13.8 |
14.8 |
18.9 |
28.9 |
49.1 |
Noua Zeelanda |
7.9 |
8.9 |
10.9 |
11.9 |
12.9 |
16.9 |
26.8 |
46.7 |
Africa de Sud |
7.3 |
7.8 |
8.9 |
9.5 |
10.0 |
12.2 |
17.7 |
28.7 |
ALTE TARI EUROPA |
6.7 |
7.7 |
9.6 |
10.6 |
11.5 |
15.3 |
24.9 |
26.5 |
AMERICA LATINA |
8.0 |
8.5 |
9.6 |
10.1 |
10.7 |
12.8 |
18.1 |
28.7 |
AMERICA DE SUD |
8.6 |
9.4 |
10.9 |
11.7 |
12.5 |
15.5 |
23.2 |
38.4 |
ORIENTUL MIJLOCIU |
6.8 |
7.9 |
10.1 |
11.2 |
12.3 |
16.7 |
21.0 |
26.8 |
ASIA |
7.3 |
8.6 |
11.0 |
12.3 |
13.5 |
18.4 |
30.7 |
40.8 |
OCEANIA |
11.4 |
12.6 |
15.0 |
16.2 |
17.4 |
22.3 |
34.4 |
58.5 |
AFRICA |
8.4 |
9.0 |
10.4 |
11.0 |
11.7 |
14.3 |
20.9 |
34.0 |
Prin continuarea folosirii acestui site sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor. Mai multe informatii
Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia. Aceste cookie-uri pot proveni de la urmatorii terti: Adwords, Doubleclick.net, Google Analytics, Google.com, Trafic.ro. Lista completa de cookie-uri de la terti poate fi consultata mai jos, in sectiunea Third party cookies (Cookie-uri ale tertilor). "Cookie"-urile au rolul de a facilita accesul si livrarea serviciilor folosite de utilizator de internet, precum personalizarea anumitor setari (limba, tara, preturi afisante in moneda nationala. "Cookie"-urile, pe baza informatiilor pe care le aduna despre utilizatori, ii ajuta pe detinatorii de site-uri sa isi eficientizeze produsul astfel incat acesta sa fie cat mai usor accesat de catre utilizatori, de asemenea cresc gradul de eficienta a publicitatii online si nu in ultimul rand pot permite aplicatiilor multimedia sau de alt tip de pe alte site-uri sa fie incluse intr-un anumit sote pentru a face navigarea mai utila. Inchide